22 kwietnia 2019
Strona główna Tagi Social media

Tag: social media

Fake newsy i sexting w sieci

Korzystanie z mediów cyfrowych i internetu daje szerokie możliwości, ale stwarza też zagrożenia, szczególnie dla młodych ludzi. Co drugi nastolatek zetknął się z hejtem w sieci, a co dziesiąty...

Pisarz w erze mediów społecznościowych

Stereotypowo pisarz kojarzy się z introwertykiem – zamkniętym w czterech ścianach, skoncentrowanym na pisaniu, nie przepadającym za tłumami. Ale dziś takie uprawianie pisarstwa jest...

SMS czy social media – dylemat marketingowca

Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się to zaskakujące, daty narodzin SMS-ów i serwisów społecznościowych nie dzieli duży dystans czasu. Za dzień wysłania...

Jak przygotować idealną kampanię reklamową?

Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców...

Oświadczam, że nie wyrażam zgody… – co na to eksperci?

Media społecznościowe wiedzą o swoich użytkownikach więcej, niż można się tego spodziewać. Nie tak dawno okazało się, że popularny Facebook nielegalnie zbierał dane i je udostępniał....

Tradycyjna reklama w odwrocie

Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest...

Rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer...

Z szefem na Fejsie

Dobre relacje z przełożonym utrzymujemy już nie tylko na gruncie zawodowym. Skracanie dystansu, np. w postaci zaproszenia do grona znajomych w serwisach społecznościowych, pomaga budować lepszą atmosferę w biurze,...

YouTube wprowadzi płatny dostęp do ekskluzywnych treści

Serwis YouTube zapowiedział wprowadzenie płatnych subskrypcji. Youtuberzy mający więcej niż 100 tys. subskrybentów będą mogli odpłatnie udostępniać ekskluzywne treści. Pojawi się także możliwość sprzedawania...

Duże marki w ogniu krytyki

Większość firm choć raz doświadczyła kryzysu wizerunkowego. Choć nie zawsze przekłada się on na spadek obrotów, kluczowa w jego zażegnaniu jest odpowiednia strategia, szczególnie w mediach społecznościowych....