18 czerwca 2021
Strona główna Tagi Social media

Tag: social media

Marketing internetowy – w jakie kanały warto inwestować?

0
Ostatnie lata możemy zaliczyć do bardzo dynamicznych, pod względem trendów i zmian, jakie panują na rynku reklamy i marketingu. Już teraz wszystkie największe światowe...

Jak wybrać influencerów do twojej kampanii

0
Influencer marketing niemal dosłownie wybuchł w ostatnich latach, a jego popularność nieustannie rośnie. Dzieje się tak, ponieważ reklama influencerów, kierowana nie do przypadkowych osób,...

Prowadzenie fanpage dla hotelu

0
Fanpage daje wiele możliwości i pozwala zbudować sporą grupę fanów, żywo zainteresowanych obserwowaną tematyką. W tym gronie znajdują się również oczywiście potencjalni klienci. Trzeba...

Big Data: Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe

0
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych...

Ile internetu wykorzystujemy na co dzień i jak dobrać do tego...

0
Zapotrzebowanie na transfer danych cały czas wzrasta o wiele szybciej, niż rosną pakiety internetowe u operatorów. Filmy i muzyka dostępne w internecie dostępne są...

Fake newsy i sexting w sieci

0
Korzystanie z mediów cyfrowych i internetu daje szerokie możliwości, ale stwarza też zagrożenia, szczególnie dla młodych ludzi. Co drugi nastolatek zetknął się z hejtem w sieci, a co dziesiąty...

Pisarz w erze mediów społecznościowych

0
Stereotypowo pisarz kojarzy się z introwertykiem – zamkniętym w czterech ścianach, skoncentrowanym na pisaniu, nie przepadającym za tłumami. Ale dziś takie uprawianie pisarstwa jest...

SMS czy social media – dylemat marketingowca

0
Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się to zaskakujące, daty narodzin SMS-ów i serwisów społecznościowych nie dzieli duży dystans czasu. Za dzień wysłania...

Jak przygotować idealną kampanię reklamową?

0
Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców...

Oświadczam, że nie wyrażam zgody… – co na to eksperci?

0
Media społecznościowe wiedzą o swoich użytkownikach więcej, niż można się tego spodziewać. Nie tak dawno okazało się, że popularny Facebook nielegalnie zbierał dane i je udostępniał....