Tag: social media
Korzystanie z Twittera dla początkujących
Twitter jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, na którym użytkownicy mogą publikować krótkie wiadomości (tzw. tweety), udostępniać linki, zdjęcia i filmy oraz interakcje z...
Jak utworzyć i zarządzać grupami na Facebooku
Grupy na Facebooku są doskonałym narzędziem do budowania społeczności wokół wspólnych zainteresowań, dzielenia się pomysłami lub koordynowania wydarzeń. W tym poradniku pokażemy Ci, jak...
Mastodon – reaktywacja sieci społecznościowej
Mastodon jest otwarto-źródłową zdecentralizowaną platformą mediów społecznościowych. Daje możliwość użytkownikom zakładać serwery do komunikacji ze sobą, w ostatnim czasie zyskuje na popularności oraz jest...
Lajki na Facebooku – jak zdobyć je w krótkim czasie?
Nikogo nie trzeba przekonywać, jak dużą rolę w promowaniu swojej firmy odgrywają media społecznościowe (przede wszystkim Facebook oraz Instagram). Nie da się jednak ukryć,...
Social Media – dlaczego warto z nich korzystać? [6 Powodów]
Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w social media marketing i budowanie wizerunku marki na Facebooku lub innych platformach? Brakuje Ci konkretnych argumentów wskazujących na...
Dlaczego warto skalować swój biznes z agencją social media?
Niemal każdy, kto zakłada własną działalność, chce zostać liderem na rynku. Jeśli ty również chcesz odnieść sukces, powinieneś wiedzieć, czym jest skalowanie biznesu.
Skalowanie to...
Kiedy publikować posty na Instagramie?
Instagram jest swego rodzaju loterią. Porównanie do loterii nie jest przypadkowe, ponieważ tak w jednym, jak i drugim przypadku, nie ma jakiejś tajemnej reguły...
Marketing internetowy – w jakie kanały warto inwestować?
Ostatnie lata możemy zaliczyć do bardzo dynamicznych, pod względem trendów i zmian, jakie panują na rynku reklamy i marketingu. Już teraz wszystkie największe światowe...
Jak wybrać influencerów do twojej kampanii
Influencer marketing niemal dosłownie wybuchł w ostatnich latach, a jego popularność nieustannie rośnie. Dzieje się tak, ponieważ reklama influencerów, kierowana nie do przypadkowych osób,...
Prowadzenie fanpage dla hotelu
Fanpage daje wiele możliwości i pozwala zbudować sporą grupę fanów, żywo zainteresowanych obserwowaną tematyką. W tym gronie znajdują się również oczywiście potencjalni klienci. Trzeba...