7 marca 2021
Strona główna Tagi Reklama

Tag: reklama

Reklama ambientowa – zaskakuj swoich klientów, wchodź z nimi w interakcje

0
Wzbudzenie zainteresowania u współczesnego odbiorcy nie jest sprawą łatwą. Czasy, w których z reklamami mieliśmy styczność w radiu, telewizji czy sporadycznie na ulicznych bilbordach...

Jak sprawdzić czy reklamy wyświetlają się w Google?

0
Uruchomiłeś swoją kampanię w Google Ads i nie natknąłeś się na żadną swoją reklamę tekstową w wyszukiwarce? Zastanawiasz się, czy Twoja kampania, aby na...

Breloki reklamowe – klasyczny gadżet reklamowy

0
Każdy z nas ma lub miał chociaż jeden. Najczęściej przyczepiony do pęku kluczy, dzięki czemu łatwiej je znaleźć. O co chodzi? O breloki reklamowe,...

Chcesz stworzyć film reklamowy? O tych zasadach pamiętaj!

0
Film reklamowy to jeden ze sposobów skutecznego marketingu video. Tego rodzaju przekaz znacznie oddziałuje na emocje i odczucia odbiorcy, a jego zadaniem jest przyciągnięcie...

Big Data: Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe

0
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych...

Rekordowe wyniki popularnej produkcji Netfliksa

0
Zasięg serialu „Stranger Things” przekroczył 208 mln, co oznacza, że statystyczny internauta mógł się zetknąć z tematem sześć razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tylko...

Gadżety reklamowe Warszawa – jak rozsądnie zaplanować kampanię reklamową?

0
Gadżety reklamowe są dosyć istotną częścią kampanii marketingowej każdej firmy. Jednak bardzo widoczne (czasami wręcz nachalne) oznakowanie każdego z nich nie zawsze jest najlepszym...

Multiscreening – nowy trend wśród użytkowników technologii

0
Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu...

Tradycyjna reklama w odwrocie

0
Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest...

Reklama na Gmail – jak wykorzystać potencjał poczty elektronicznej

0
Google oferuje szereg różnych możliwości prowadzenia kampanii promocyjnych w wyszukiwarce. Jedną z nich jest reklama na Gmail, czyli najchętniej używanej poczcie elektronicznej na świecie....