Tag: reklama
Reklama ambientowa – zaskakuj swoich klientów, wchodź z nimi w interakcje
Wzbudzenie zainteresowania u współczesnego odbiorcy nie jest sprawą łatwą. Czasy, w których z reklamami mieliśmy styczność w radiu, telewizji czy sporadycznie na ulicznych bilbordach...
Jak sprawdzić czy reklamy wyświetlają się w Google?
Uruchomiłeś swoją kampanię w Google Ads i nie natknąłeś się na żadną swoją reklamę tekstową w wyszukiwarce? Zastanawiasz się, czy Twoja kampania, aby na...
Breloki reklamowe – klasyczny gadżet reklamowy
Każdy z nas ma lub miał chociaż jeden. Najczęściej przyczepiony do pęku kluczy, dzięki czemu łatwiej je znaleźć. O co chodzi? O breloki reklamowe,...
Chcesz stworzyć film reklamowy? O tych zasadach pamiętaj!
Film reklamowy to jeden ze sposobów skutecznego marketingu video. Tego rodzaju przekaz znacznie oddziałuje na emocje i odczucia odbiorcy, a jego zadaniem jest przyciągnięcie...
Big Data: Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych...
Rekordowe wyniki popularnej produkcji Netfliksa
Zasięg serialu „Stranger Things” przekroczył 208 mln, co oznacza, że statystyczny internauta mógł się zetknąć z tematem sześć razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tylko...
Gadżety reklamowe Warszawa – jak rozsądnie zaplanować kampanię reklamową?
Gadżety reklamowe są dosyć istotną częścią kampanii marketingowej każdej firmy. Jednak bardzo widoczne (czasami wręcz nachalne) oznakowanie każdego z nich nie zawsze jest najlepszym...
Multiscreening – nowy trend wśród użytkowników technologii
Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu...
Tradycyjna reklama w odwrocie
Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest...
Reklama na Gmail – jak wykorzystać potencjał poczty elektronicznej
Google oferuje szereg różnych możliwości prowadzenia kampanii promocyjnych w wyszukiwarce. Jedną z nich jest reklama na Gmail, czyli najchętniej używanej poczcie elektronicznej na świecie....