26 lutego 2021
Strona główna Tagi Marketing

Tag: marketing

Czy sztuczna inteligencja to przyszłość marketingu?

0
Szybki rozwój technologii powoduje zmiany w każdej dziedzinie życia. Sztuczna inteligencja, co jeszcze parę lat temu było nie do pomyślenia, praktycznie zdominowała rynek reklamy,...

Reklama ambientowa – zaskakuj swoich klientów, wchodź z nimi w interakcje

0
Wzbudzenie zainteresowania u współczesnego odbiorcy nie jest sprawą łatwą. Czasy, w których z reklamami mieliśmy styczność w radiu, telewizji czy sporadycznie na ulicznych bilbordach...

Jak sprawdzić czy reklamy wyświetlają się w Google?

0
Uruchomiłeś swoją kampanię w Google Ads i nie natknąłeś się na żadną swoją reklamę tekstową w wyszukiwarce? Zastanawiasz się, czy Twoja kampania, aby na...

Elementy promocyjne dla twojej firmy – kurtki z nadrukiem, akcesoria biurowe!

0
Jeśli chcesz, by Twoja firma stała się konkurencyjna na rynku, musisz oferować wysokiej jakości usługi i odpowiednio wypromować swoją markę. Reklama nadal jest dźwignią...

Coś dla początkujących e-marketerów: jakie działania kryją się pod skrótami SEO...

0
Z pewnością słyszałeś już o SEO i SEM, ale nie bardzo wiesz do czego służą? Oba terminy dotyczą działań marketingowych, które mają sprawić, że...

Breloki reklamowe – klasyczny gadżet reklamowy

0
Każdy z nas ma lub miał chociaż jeden. Najczęściej przyczepiony do pęku kluczy, dzięki czemu łatwiej je znaleźć. O co chodzi? O breloki reklamowe,...

Chcesz stworzyć film reklamowy? O tych zasadach pamiętaj!

0
Film reklamowy to jeden ze sposobów skutecznego marketingu video. Tego rodzaju przekaz znacznie oddziałuje na emocje i odczucia odbiorcy, a jego zadaniem jest przyciągnięcie...

Rekordowe wyniki popularnej produkcji Netfliksa

0
Zasięg serialu „Stranger Things” przekroczył 208 mln, co oznacza, że statystyczny internauta mógł się zetknąć z tematem sześć razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tylko...

Jak usprawnić sklep internetowy?

0
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...

SMS czy social media – dylemat marketingowca

0
Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się to zaskakujące, daty narodzin SMS-ów i serwisów społecznościowych nie dzieli duży dystans czasu. Za dzień wysłania...