Tag: marketing
Gadżety reklamowe – jakie są ich zalety?
Coraz więcej firm szuka ciekawych sposobów na reklamowanie swoich usług i produktów. Jednym z nich są gadżety firmowe, czyli szeroki wybór personalizowanych produktów, które...
Atrakcyjnie wykonane czapeczki z daszkiem z nadrukiem
Gadżety reklamowe są w dzisiejszych czasach ważną częścią kampanii marketingowych. Służą do uwidocznienia produktu i przyciągnięcia potencjalnych klientów. Istnieje wiele różnych rodzajów gadżetów reklamowych,...
Rodzaje namiotów reklamowych
Lato i jesień to okresy, kiedy odbywa się wiele festiwali, turniejów, koncertów oraz innych ciekawych eventów. Nie da się ukryć, że widzów przyciąga najczęściej...
Pneumatyczne balony reklamowe – dmuchane repliki produktów
Każde przedsiębiorstwo bez względu na rozmiar wie, że marketing jest obecnie jednym z najlepszych narzędzi na to, by móc na stałe zagościć w świadomości...
Czym zajmuje się agencja SEM?
SEM, czyli Search Engine Marketing to szerokie pojęcie obejmujące działania SEO (Search Engine Optimization) oraz PPC (Pay Per Click). Jak sama nazwa wskazuje, dotyczy...
Katalogi reklamowe – popularne nie tylko w dużych sklepach
W czasach, gdy znaczna część działań marketingowych i sprzedażowych przeniosła się do internetu, tradycyjne, papierowe katalogi reklamowe wciąż mogą być bardzo skuteczną formą promocji....
Akcesoria biurowe z logo – dlaczego warto je mieć?
Budowanie świadomości marki odbywa się nie tylko przez promowanie produktów i usług na zewnątrz przedsiębiorstwa. Ważnym elementem reklamowym jest samo wyposażenie biura i uniformy...
Naklejki wypukłe – dlaczego to się opłaca?
Docieranie do nowych klientów, dobrze opracowana strategia marketingowa i przemyślany sposób na reklamę - to kluczowe kwestie, jeśli chcemy, by nasza marka stała się...
Czy sztuczna inteligencja to przyszłość marketingu?
Szybki rozwój technologii powoduje zmiany w każdej dziedzinie życia. Sztuczna inteligencja, co jeszcze parę lat temu było nie do pomyślenia, praktycznie zdominowała rynek reklamy,...
Reklama ambientowa – zaskakuj swoich klientów, wchodź z nimi w interakcje
Wzbudzenie zainteresowania u współczesnego odbiorcy nie jest sprawą łatwą. Czasy, w których z reklamami mieliśmy styczność w radiu, telewizji czy sporadycznie na ulicznych bilbordach...