Tag: marketing
Multiscreening – nowy trend wśród użytkowników technologii
Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu...
Rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych
Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer...
Jak zbudować marketing dla obiektu hotelowego?
Rynek hotelarski w Polsce nieustannie rośnie. Nie mówię tutaj wyłącznie o mniejszych lub większych hotelach ale również o rynku apartamentów na wynajem, przeżywającym...
Zaplanuj swoje działania email marketingowe!
Wszystkie działania powinny mieć swój cel. A żeby go osiągnąć - potrzebna jest strategia. Nie inaczej jest w przypadku kampanii email marketingowych. Sprawdź, jak...
Skuteczny mail reklamowy?
Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 – wynika z badania Redlink. To powoduje, że...
Influencerzy zamiast celebrytów
Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do...
Social media: pomagają znaleźć wolontariuszy, zebrać pieniądze i zapobiegać samobójstwom
Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz...
Muzyka w restauracji a prawa autorskie
Odpowiednio dobrane ścieżki dźwiękowe wspomagają sprzedaż w restauracji. Dla restauratora odtwarzanie muzyki wiąże się jednak z kosztami w postaci opłat dla organizacji zbiorowego zarządzania...
Roboty zastąpią dziennikarzy?
Rynek medialny przechodzi fazę rewolucji. Wpływają na to nowe technologie, cyfryzacja, internet i media społecznościowe. Zmieniają się też oczekiwania czytelników. Media muszą zdefiniować swoją rolę...
Ile kosztuje kampania reklamowa z piłkarzem? Nawet milion!
Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to...