Rodzaje namiotów reklamowych 

0
184
namioty reklamowe
Wszelkiego rodzaju namioty reklamowe można umieścić zarówno w hali, jak i na zewnątrz, w każdych warunkach są idealną formą marketingu wielkoformatowego | fot.: materiał partnera

Lato i jesień to okresy, kiedy odbywa się wiele festiwali, turniejów, koncertów oraz innych ciekawych eventów. Nie da się ukryć, że widzów przyciąga najczęściej odpowiednio zaaranżowana oprawa wizualna. Wśród dostępnych elementów nie brakuje profesjonalnych namiotów reklamowych, te zaprojektowane przez profesjonalistów przyciągają uwagę wszystkich zgromadzonych. Wpływa to między innymi na budowanie rozpoznawalności marki wielu przedsiębiorstw, może z tego być duża ilość korzyści.

Podział namiotów reklamowych

Wszelkiego rodzaju namioty reklamowe można umieścić zarówno w hali, jak i na zewnątrz, w każdych warunkach są idealną formą marketingu wielkoformatowego. Producenci stawiają na różnorodność i spełnianie oczekiwań swoich klientów, dzięki czemu zdobywają ich pełne zaufanie. Pierwszym typem są stałociśnieniowe namioty reklamowe, ich główną zaletą jest nowoczesny wygląd, który idzie w parze z łatwością rozkładania. Uzyskuje się ponadto odporność na działanie czynników zewnętrznych, w tym opadów atmosferycznych, silnego wiatru i tym podobnych. Cechą charakterystyczną tego rodzaju jest opływowy kształt, sprawdzi się właściwie w każdych warunkach i o każdej porze roku. Doświadczone firmy dokładają wszelkich starań do jakości sprzedawanych nośników reklamy, zatem wykorzystują najlepsze dostępne materiały. Ważne jest także to, że namiot reklamowy stałociśnieniowy nie traci walorów estetycznych, nawet działanie promieni słonecznych nie wpływa negatywnie na jakość druku. Drugim rodzajem jest namiot wentylatorowy, przybierający postać kopuły o otwartej lub zamkniętej przestrzeni. Przydatną opcją jest możliwość modyfikacji produktu, na przykład zmiana wielkości, na której znajduje się reklamowy nadruk. Nazwa najlepiej mówi o głównej korzyści z tej formy, w środku tworzy się optymalne warunki dzięki zamontowaniu systemu wentylacyjnego. Sprawdza się w nawet niekorzystnych warunkach atmosferycznych, zwłaszcza przy zamkniętej kopule.

namioty reklamowe
Nie da się ukryć, że widzów przyciąga najczęściej odpowiednio zaaranżowana oprawa wizualna | fot.: materiał partnera

Namioty ekspresowe i typu „gwiazda”

Organizacja eventów wymaga poważnego zaangażowania i czasu, którego czasami zaczyna brakować. Na szczęście jest na to optymalne rozwiązanie – namiot reklamowy ekspresowy. Taki produkt bardzo szybko i łatwo można zmontować, a następnie złożyć, wszystko zawdzięcza się lekkiej, ale stabilnej konstrukcji stalowej. To rodzaj nośnika, który nie zamyka się na tworzenie innych, niekoniecznie powtarzalnych form. Odpowiada za to przemyślana konstrukcja, do której w każdej chwili można podpiąć inne ścianki i zbudować całkowicie odmienną przestrzeń zamkniętą. Aby efekt wizualny był zadowalający, do namiotu dołączane są ozdobne zasłonki na nogi. Jednak zdecydowanie największą popularnością cieszą się namioty typu „gwiazda”, idealne do organizacji wieczornych, czy późno nocnych imprez plenerowych lub zamkniętych. Idealna konstrukcja pozwala na zamontowanie listew LED lub innych źródeł oświetlenia. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne, ponieważ w środku namiotu stwarza się niepowtarzalny klimat. Na tę opcję nierzadko stawiają osoby prywatne, które planują organizację przyjęcia.

Materiał partnera