Tworzenie strony internetowej dzięki kreatorowi pl.mfirma.eu

0
975
Tworzenie stron internetowych
Istotą takiej wizytówki jest tworzenie całościowego, spójnego z filozofią firmy przekazu, który z kolei będzie właściwie oddziaływał na klientów. | fot.: Fotolia

Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową? Wystarczy znać dobrego projektanta, mieć w głowie kilka pomysłów, wyobrazić sobie pożądaną estetykę i dysponować odpowiednią ilością czasu tak, żeby móc zbudować satysfakcjonująca całość. A co, jeśli brakuje nam któregoś z wymienionych wyżej elementów? Wówczas warto rozejrzeć się za profesjonalnym narzędziem, które wykona za nas większość pracy.

Kreatory stron internetowych nie są wynalazkiem nowym. Na przykładzie jednego z tego typu narzędzi – pl.mfirma.eu wyjaśnimy na czym polega użyteczność takich rozwiązań.

Jak stworzyć własną stronę?

Kreator do budowania własnej strony internetowej minimalizuje wkład pracy własnej i przede wszystkim niweluje konieczność korzystania usług podwykonawcy. A co szczególnie ważne, oszczędza czas i pieniądze.

Na początku należy podjąć kluczowa decyzję dotyczącą designu strony. W tym przypadku warto poświęcić chwilę na wybór estetyki, która będzie nam odtąd towarzyszyła. Powinna być ona spójna przede wszystkim ze specyfiką branży. Kolorystyka, detale, sposób prezentowania treści będą inne na stronach agencji detektywistycznej, gabinetu medycyny estetycznej, zakładu pogrzebowego czy dealera części samochodowych. Kreator pl.mfirma.eu umożliwia selekcję spośród kilkudziesięciu branż i dla każdej z nich oferuje ponad setkę dostępnych szablonów. Dzięki tak bogatemu wyborowi zmniejszamy prawdopodobieństwo, że nasza strona będzie podobna do innej. Wybierając określony szablon kierujmy się nie tylko własnym poczuciem estetyki, ale i ogólnie przyjętymi zasadami dla danej działalności (na przykład firma budowlana powinna unikać infantylnej kolorystyki czy ornamentacji, a prezentacja klubu nocnego pozwala na większą dozę swobody). Dlatego warto skorzystać z sugestii doświadczonych twórców stron i skupić się na tych typach kompozycji, które współgrają ze stylistyką przyjętą dla branży. Nie bez znaczenia są też dotychczas stworzone materiały reklamowe – wizytówki, logo, ulotki. Aby uniknąć wrażenia chaosu czy przypadkowości, wybrany przez nas szablon powinien korespondować także w naszymi wcześniejszymi decyzjami marketingowymi.

Jeśli brakuje nam czasu, możemy wykorzystać przygotowane przez twórców kreatora gotowe teksty dotyczące filozofii firmy czy specyfiki usług i uzupełnić je o własne dane firmowe, logo. Jeśli zależy nam z kolei na większym spersonalizowaniu strony, bez problemu dodamy własne treści, zdjęcia, lokalizację wraz z mapą Google, materiały video z YouTube itp., a także rozbudujemy jej strukturę. Pracujący za granicą chętnie skorzystają zapewne z możliwości utworzenia strony wielojęzycznej (z określonym przez administratora językiem głównym).

W omawianym kreatorze wystarczy się zalogować, żeby wprowadzane przez nas zmiany zostały zapamiętane. Dzięki prostej, intuicyjnej obsłudze i dostępności pomocy informatycznej, która czuwa nad użytkownikami, praca przy własnej stronie daje mnóstwo satysfakcji.

Inne zalety kreatora stron

Przy wyborze kreatora warto także sprawdzić, jakie inne usługi, oprócz utworzenia samej strony oferuje narzędzie. Na pewno na uwagę zasługuje rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z poczty utworzonej na swojej domenie. Inną praktyczną funkcją jest możliwość zlecenia przygotowania kampanii reklamowej korzystającej z linków sponsorowanych Google AdWords.

O potrzebie posiadania strony internetowej przedsiębiorstwa współcześnie nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Istotą takiej wizytówki jest tworzenie całościowego, spójnego z filozofią firmy przekazu, który z kolei będzie właściwie oddziaływał na klientów. Warto korzystać ze sprawdzonych narzędzi aby maksymalnie ułatwić sobie zadanie.


RED