Gadżety reklamowe Warszawa – jak rozsądnie zaplanować kampanię reklamową?

0
812
Długopis i notatnik - gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe z nadrukiem w postaci logo firmy i sloganu szczególnie sprawdzą się, jeżeli ma się na celu rozpowszechnienie marki. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Gadżety reklamowe są dosyć istotną częścią kampanii marketingowej każdej firmy. Jednak bardzo widoczne (czasami wręcz nachalne) oznakowanie każdego z nich nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Często też pojawiają się dylematy przy wyborze samej formy i rodzaju gadżetu. Zanim zaplanuje się własną kampanię z wykorzystaniem gadżetów, warto zapoznać się z kilkoma wskazówkami.

  1. Cele, które można osiągnąć za pomocą gadżetów reklamowych
  2. Całkowita oryginalność i indywidualizacja gadżetów nie zawsze jest dobra
  3. Zaplanuj kampanię z użyciem gadżetów reklamowych z głową

Cele, które można osiągnąć za pomocą gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe z nadrukiem w postaci logo firmy i sloganu szczególnie sprawdzą się, jeżeli ma się na celu rozpowszechnienie marki. Należy zadbać o to, aby były w miarę możliwości oryginalne, jednak trzeba pamiętać o tym, że będą rozprowadzane w dużych ilościach. Gadżety reklamowe są też często rozdawane na konferencjach organizowanych przez firmę. W takim przypadku mają na celu nie zaznajomienie się, a utrwalenie pozytywnego wizerunku marki. Warto, żeby kojarzyły się z firmą, jednak dobrze jest postawić w takim przypadku na coś bardziej wysublimowanego. Gadżety mogą też stanowić elegancki prezent dla stałych klientów lub ważnych osobistości. Wtedy najczęściej stawia się na zindywidualizowane przedmioty, na przykład ekskluzywne pióra lub długopisy znanej marki, na których klipie znajduje się delikatny grawer z rozpoznawalnym znakiem.

Całkowita oryginalność i indywidualizacja gadżetów nie zawsze jest dobra

Jeśli twoja firma dopiero pojawia się na rynku, nie ma sensu inwestować dużych pieniędzy w stworzenie ciekawych, oryginalnych breloczków, kojarzących się z jej działalnością. Jest to rozwiązanie kosztowne i czasochłonne, a efekt wcale nie musi być zgodny z oczekiwaniami. Owszem, gadżety powinny wyróżniać się na tle konkurencji, jednak w tym przypadku wystarczy, że skorzystasz z gotowych propozycji, na których umieścisz swoje logo. Dzięki temu szybko i tanio wypromujesz swoją markę. Niekiedy jednak standardowe gadżety reklamowe z logo firmy nie są najlepszym rozwiązaniem. Jeśli masz już ustaloną pozycję i szukasz czegoś, co pozwoli twoim okazjonalnym klientom na zżycie się z marką, lepszym rozwiązaniem będą indywidualne projekty. Na tym etapie dłuższy czas oczekiwania i wyższa cena nie powinny być dla ciebie aż tak uciążliwe.

Zaplanuj kampanię z użyciem gadżetów reklamowych z głową

Na początek zastanów się, co chcesz osiągnąć i jaki masz na to budżet. Następnie zrób porządne rozeznanie, wpisując w wyszukiwarkę na przykład “gadżety Warszawa”. Kiedy już wybierzesz wykonawcę i odbierzesz finalny produkt, rozdawaj go przy okazjach, które będą wspierać założony cel.


Materiał partnera zewnętrznego