Outsourcing pakowania produktów – dlaczego warto zdecydować się na fulfilment?

0
105
outsourcing pakowania produktów
W ramach fulfilmentu zyskuje się dostęp do nowoczesnych, odpowiednio wyposażonych przestrzeni magazynowych, obsługiwanych przez wykwalifikowanych pracowników | fot.: materiał partnera

Branża e-commerce z roku na rok dynamicznie się rozwija. W związku z tym wymagania klientów kupujących online stają się coraz większe. Użytkownicy zwracają uwagę już nie tylko na ceny czy czas realizacji zamówienia, ale też wygląd i zawartość przesyłki. Z tego względu wiele sklepów decyduje się skorzystać ze wsparcia zewnętrznej firmy. Wyjaśniamy, jak wygląda outsourcing pakowania produktów oraz jakie korzyści daje taka współpraca!

Outsourcing pakowania produktów – na czym polega?

Outsourcing pakowania produktów jest usługą, która polega na przekazaniu obowiązków związanych z przygotowywaniem towaru do wysyłki zewnętrznej firmie. W ramach fulfilmentu zyskuje się dostęp do nowoczesnych, odpowiednio wyposażonych przestrzeni magazynowych, obsługiwanych przez wykwalifikowanych pracowników. Każde złożone zamówienie zostaje szybko skompletowane, a następnie zapakowane w bezpieczne, estetyczne pudełko.

Dzięki outsourcingowi pakowania produktów można skorzystać z gotowych, sprawdzonych rozwiązań, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy. Opcja ta jest niezwykle wygodna, a także opłacalna. Stworzenie dynamicznie działającego systemu logistycznego, zaprojektowanie obrandowanych pudełek i inne działania związane z wysyłką produktów są czasochłonne, wymagają dużego zaangażowania oraz zwykle są dość kosztowne. Nie każdy przedsiębiorca z branży e-commerce chce czy może sobie pozwolić na samodzielne eksperymenty.

Dlaczego warto zwrócić uwagę na pakowanie produktów?

Pakowanie produktów ma duży wpływ na UX (ang. User Experience), czyli doświadczenie użytkownika – emocje i odczucia towarzyszące klientowi podczas otrzymania przesyłki z produktami. Im lepsze wrażenie zrobi się na odbiorcy, tym lepiej. W ten sposób buduje się wizerunek marki oraz nawiązuje się trwałe relacje konsumenckie. Wyjątkowo estetyczne paczki generują pozytywne skojarzenia, zapadają w pamięć, a nawet zachęcają do zrobienia zdjęcia i umieszczenia go na social media ze stosownym oznaczeniem.

Powierzając proces pakowania produktów zewnętrznemu podmiotowi specjalizującemu się w obsługiwaniu firm z branży e-commerce ma się pewność, że przesyłka będzie nie tylko odpowiednio zabezpieczona, ale też efektowna. Solidny karton może być obrandowany np. specjalną taśmą, a w jego wnętrzu mogą znajdować się dodatkowe inserty, np. ulotki czy próbki. Do tego całość może być wykonana przy użyciu wyłącznie ekologicznych materiałów, co również przekłada się na dobre opinie o sklepie.

Więcej na temat tego, dlaczego warto pochylić się nad tą kwestią, można przeczytać tutaj: https://packfully.pl/pakowanie-produktow-istotny-element-fulfilmentu/.

Komu zlecić fulfilment z outsourcingiem pakowania produktów?

Fulfilment z outsourcingiem pakowania produktów warto zlecić firmie, której można w pełni zaufać. Najlepiej zdecydować się na doświadczone przedsiębiorstwo, wyspecjalizowane we współpracy z przedstawicielami branży e-commerce.

Jedną z najlepszych firm na polskim rynku jest Packfully. Dysponuje nowoczesnymi przestrzeniami magazynowymi oraz oferuje różnorodne, praktyczne rozwiązania, które dają wiele wymiernych korzyści. Dzięki wsparciu specjalistów można spełnić oczekiwania klientów, a nawet pozytywnie ich zaskoczyć. W ten sposób da się wyróżnić spośród konkurencji i zdobyć wielu wiernych odbiorców.

Więcej informacji o ofercie Packfully można znaleźć na stronie: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#pakowanie_i_wysylka.

Materiał partnera