Strona główna Tagi Klient

Tag: klient

Social Media – dlaczego warto z nich korzystać? [6 Powodów]

0
Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w social media marketing i budowanie wizerunku marki na Facebooku lub innych platformach? Brakuje Ci konkretnych argumentów wskazujących na...

Jak reklamować firmę – reklama zewnętrzna czy online

0
Każdy, kto prowadzi firmę lub pracuje na stanowisku kierowniczym doskonale wie, jak ważne dla rozwoju przedsiębiorstwa jest pozyskanie nowych klientów. W końcu, aby ktoś...

Zarządzanie kontaktami w firmie – jak je polepszyć?

0
To, w jakim sposób zarządzamy kontaktami z klientami, może rzutować na nasze sukcesy. Jeśli nie zdobędziemy zaufania klienta i nie pokażemy, że jesteśmy profesjonalistami,...

Jak usprawnić funkcjonowanie firmy

0
Prowadzenie działalności gospodarczej na własny rachunek jest prawdziwym wyzwaniem. Prowadzenie choćby małej firmy zajmuje dużo czasu i wiąże się z dużą ilością pracy ze...

Książki, płyty i bilety hitem zakupowym w internecie

0
54 proc. internautów robiących zakupy online w ubiegłym roku sięgnęło po towar z kategorii książki, płyty, filmy – wynika z badania Gemius „E-commerce w Polsce 2018”. Tylko nieco...

Astroturfing to coraz większy problem w Internecie

0
Coraz więcej konsumentów przed zakupem danego produktu szuka o nim opinii w internecie. Tymczasem znaczna część wpisów, które można znaleźć w sieci, jest fałszywa. Astroturf marketing, czyli...

Muzyka w restauracji a prawa autorskie

0
Odpowiednio dobrane ścieżki dźwiękowe wspomagają sprzedaż w restauracji. Dla restauratora odtwarzanie muzyki wiąże się jednak z kosztami w postaci opłat dla organizacji zbiorowego zarządzania...

Chcemy luksusu na 4 kołach. Jakie samochody kupują Polacy?

0
Co ósme nowe auto wyjeżdżające z polskiego salonu ma na masce logo marki premium – w ubiegłym roku sprzedano ich ponad 50 tys. To...

Bądź blisko – najważniejsze informacje o pozycjonowaniu lokalnym

0
Decydując się na zakup produktu, wykonanie usługi czy znalezienie fachowca, najczęściej rozważa się dwa aspekty: cenę i jakość. Jeszcze jednym, równie istotnym jest: –...