Zadbaj o wizerunek wewnątrz firmy – poznaj 3 porady na właściwe wykorzystanie gabloty!

0
102
gablota aluminiowa
Oryginalnym nośnikiem reklamowym jest  wykonana z dbałością o najmniejsze detale aluminiowa gablota wolnostojąca | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Zastosowanie gablot pozwala zarówno informować o nowych produktach, czy promocjach, jak i przykuwać uwagę oraz wzbudzać zaciekawienie odbiorców. Poniżej przedstawiamy trzy kreatywne porady, dzięki którym wykorzystując wysokiej jakości gabloty, zadbasz o estetyczny wizerunek wewnątrz swojego przedsiębiorstwa.

Po pierwsze: w celu zdobycia klientów i zwiększenia rozpoznawalności marki

Nie da się ukryć, że pozyskiwanie nowych kontrahentów jest bardzo ważnym zadaniem dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność na rynku, ale także dla prężnie działających biznesów. Chcąc zaistnieć w świadomości potencjalnych konsumentów lub wzmocnić wizerunek marki, warto postawić na przemyślane działania marketingowe. Oryginalnym nośnikiem reklamowym jest  wykonana z dbałością o najmniejsze detale aluminiowa gablota wolnostojąca, która pozwoli na zaprezentowanie wszystkich istotnych treści promocyjnych w wygodny i atrakcyjny sposób. Tego typu rozwiązanie sprawdzi się w szczególności wszędzie tam, gdzie w grę nie wchodzi naścienny montaż tradycyjnej tablicy ogłoszeniowej.

Po drugie: do wyeksponowania ofert, cennika i gazetek

Obecnie większość przedsiębiorstw zamieszcza listę swoich produktów i usług wraz z cennikiem w internecie. Posiadanie firmowej strony internetowej powoli staje się standardem, ale musisz pamiętać, że wciąż wiele osób nie ma stałego dostępu do sieci. Z myślą o takich odbiorcach warto zawrzeć najważniejsze informacje dotyczące asortymentu, czy cen oferowanych towarów w biurze firmy. Taki gest z całą pewnością docenią zwłaszcza ludzie starsi, którzy mimo postępu cyfrowego cenią sobie wgląd do wiadomości w papierowej wersji.

Wykorzystując starannie wykonaną gablotę, w łatwy sposób przekażesz zarówno informacje praktyczne, które są poszukiwane przez konsumentów, jak i dotychczasowe osiągnięcia prowadzonej przez siebie działalności. Tego typu witryny umożliwiają ukazanie między innymi:

  • zdobytych dyplomów, nagród i innych wyróżnień,
  • certyfikatów świadczących o wiarygodności i uczciwości,
  • przykładów realizacji udanych prac dla kontrahentów,
  • relacji fotograficznych z ważnych dla przedsiębiorstwa wydarzeń, np. gali, konferencji itp.

Po trzecie: do atrakcyjnego zaprezentowania produktów

Ciekawym pomysłem jest też wykorzystanie gabloty aluminiowej do ukazania odbiorcom artykułów sprzedawanych przez firmę. Oczywiście opcja ta sprawdzi się głównie w przypadku drobnych przedmiotów, które da się zamieścić w szklanej witrynie. Taki mebel z łatwością ustawisz w biurze przedsiębiorstwa, czy w salonie sprzedażowym, dając klientom możliwość zaznajomienia się z wybranymi propozycjami z oferty.  Aluminiowa gablota ekspozycyjna idealnie nadaje się do ukazania książek, płyt, porcelany, wyrobów jubilerskich, a nawet niedużych części motoryzacyjnych. Łatwy dostęp do zamieszczonych w gablocie przedmiotów zapewniają szklane drzwi z możliwością zamknięcia na zamek.

 

gablota aluminiowa
Łatwy dostęp do zamieszczonych w gablocie przedmiotów zapewniają szklane drzwi z możliwością zamknięcia na zamek | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Czym kierować się przy zakupie gabloty?

Na rynku znajdziesz dzisiaj mnóstwo rozwiązań przeznaczonych  do przedstawiania informacji oraz produktów w siedzibie spółki. Jeśli Twój wybór padnie na eleganckie gabloty, pamiętaj, aby zwrócić uwagę przede wszystkim na jakość wykonania oraz materiały wykorzystane w procesie produkcji. Wysokiej klasy witryny ekspozycyjne znajdziesz w ofercie Arte-Bis. Firma jako producent środków prezentacji wirtualnej oferuje bogaty wybór solidnych rozwiązań znajdujących zastosowanie w wielu różnorodnych miejscach, począwszy od biur, poprzez instytucje, urzędy oraz domy. Sprawdzą się one w każdym rodzaju działalności, dając ogromne możliwości komunikacji z klientem.

Podsumowanie

Gablota może pełnić we wnętrzu nie tylko funkcję praktyczną, zapewniając estetyczną przestrzeń do nakreślenia asortymentu, cenników, gazetek reklamowych, czy tym podobnych innych informacji. Starannie dopasowana do charakteru pomieszczenia będzie też efektownym dopełnieniem przestrzeni, harmonijnie współgrając z pozostałymi elementami wystroju i ciesząc wzrok kontrahentów.


Materiał partnera zewnętrznego