Co w makijażu znaczy, że “Ty jesteś rewolucją”?

0
327
modelka w złotym makijażu
Revolution wypuszcza na rynek nowe produkty w szalonym tempie. Dlatego w ofercie mamy niemal wszystko od produktów pielęgnacyjnych i utrwalaczy, przez palety cieni, róże, bronzery, maskary po akcesoria jak pędzle, a nawet butelki na zimne napoje ze stali nierdzewnej | fot.: materiały prasowe

Wydawać by się mogło, że współcześnie wprowadzenie nowej marki makijażowej na rynek jest prawie niemożliwe. A jednak udało się to nie tak dawno Adamowi Minto – twórcy marki Revolution. Rewolucja zaplanowana została w 2013 roku przy kuchennym stole, przy którym Adam Minto i Tom Allworth postanowili połączyć siły. Od początku marka miała być czymś więcej niż producentem ciekawych kosmetyków. Udało się. Dzięki spójnej koncepcji, jakości i nietuzinkowego podejścia do produkcji kosmetyków Revolution znane jest już na niemal całym świecie.

Kosmetyki i coś jeszcze…

Od początku dla założyciela marki ważne było, aby stworzony przez niego brand był koncepcją różnorodną. Za cel postawiono sobie przede wszystkim słuchanie opinii konsumentów i realne odpowiadanie na zgłoszone przez nich potrzeby. Marka Makeup Revolution pojawiła się w 2014 roku i jak zapewnia twórca, głównym jej celem miało być zakwestionowanie istniejących standardów oraz demokratyzacja przemysłu, który odgrywa istotną rolę w definiowaniu społeczeństwa. Do tego warto nadmienić o tym, że kosmetyki Revolution od początku wolne są od okrucieństwa, przez jakie rozumie się testy na zwierzętach. Marka posiada certyfikat PETA i jest w 76% wegańska.

Dlaczego wyjątkowe?

Celem brandu Revolution jest utrzymanie opinii marki produkującej kosmetyki wysokiej jakości, dostępne dla każdego. To właśnie jeden z czynników, który pozwala je sprzedawać w sieciach drogerii i ogromnej ilości punktów na całym świecie. Co więcej, rewolucja, w jakiej uczestniczą użytkownicy marki, ma pozwalać im na współtworzenie kosmetyków, ich udoskonalanie oraz kwestionowanie wszystkiego, co przeszkadza w uzyskaniu pożądanego makijażowego efektu. I można powiedzieć, że w zasadzie każda marka kieruje do swoich klientów podobny przekaz, jednak w tym przypadku można go potwierdzić licznymi przykładami. Stworzona we współpracy z youtuberką SophDoesNails paleta cieni firmowana Revolution stała się bestsellerem w 55 krajach. Jak mówi twórca Revolution nie ma dla niego nic niezwykłego w tym, by zaprosić do swojego biura wpływową w branży osobę, dać jej kartkę papieru i poprosić o stworzenie swojego kosmetyku, który następnie po ocenie potencjału marka chętnie wyprodukuje i wypuści na rynek.

Topowe produkty Revolution

Revolution wypuszcza na rynek nowe produkty w szalonym tempie. Dlatego w ofercie mamy niemal wszystko od produktów pielęgnacyjnych i utrwalaczy, przez palety cieni, róże, bronzery, maskary po akcesoria jak pędzle, a nawet butelki na zimne napoje ze stali nierdzewnej. Jednak wśród najbardziej popularnych produktów Revolution nadal mamy palety cieni do powiek. Bazujące na pastelowej kolorystyce palety do nude make up, palety imprezowe, w których każdy kolor cienia ma połysk lub drobinki, a także palety okolicznościowe i stworzone przy współpracy z blogerami. Są paletki niewielkie liczące po kilka cieni, ale są naprawdę ogromne, liczące 196 cieni palety w różnych barwach. Oferta stale się poszerza, tak, by amatorom marki wystarczyło produktów do kompleksowej pielęgnacji i pełnego makijażu.


Materiał partnera zewnętrznego