Firmy z branży fryzjersko-kosmetycznej pozyskają klientów na Moment.pl

0
1261
Dzięki uszeregowaniu wirtualnych wizytówek ze względu na miejsce świadczenia usług oraz ofertę, firmy stają się zauważalne wśród swoich potencjalnych klientów | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Serwis Moment.pl działa od listopada 2016 r. Choć w sieci funkcjonują już dziesiątki podobnych portali, to właśnie ten serwis cieszy się ogromną popularnością wśród usługodawców i klientów. Dlaczego? Wszystko dzięki temu, że dostęp do niego sprzedawany jest w pakiecie razem z Versum – oprogramowaniem do zarządzania firmami z branży hair & beauty, z którego korzysta ponad 13 000 użytkowników.

Moment.pl – portal z potencjałem

Serwis Moment.pl to nowy produkt wypuszczony przez twórców Versum. Stworzyli go ludzie z ogromnym rozeznaniem w branży i kilkuletnim doświadczeniem w pracy przy podobnych projektach. Jego największym potencjałem jest szeroka baza kontrahentów. Już w dniu uruchomienia w serwisie funkcjonowało kilkaset wirtualnych wizytówek renomowanych salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych, których pracownicy na co dzień prowadzą działalność przy wykorzystaniu Versum. Docelowo na portalu ma znaleźć się kilka tysięcy ofert salonów fryzjerskich, gabinetów kosmetycznych oraz spa z Polski i zagranicy.

Jak działa serwis?

Wszystkie oferty zamieszczone na portalu Moment.pl podzielone zostały ze względu na rodzaj usługi oraz miasta, w których funkcjonują konkretne firmy. Każdy z usługodawców ma tam swoją rozbudowaną wirtualną wizytówkę, z wyczerpującym opisem, zdjęciami pracowników oraz ofertą wraz z cennikiem. Co więcej, w jej obrębie zamieszczane są również opinie klientów na temat konkretnej firmy. To wszystko sprawia, że Moment.pl jest naprawdę atrakcyjnym miejscem dla odwiedzających, które umożliwia klientom szybkie odnalezienie najlepszej usługi i zarezerwowanie wizyty. Tym samym jest to sprawdzone narzędzie marketingowe pozwalające na efektywne pozyskiwanie nowych klientów, dzięki któremu firmowy grafik zapełnia się sam. Warto zaznaczyć, że obecnie dostęp do wirtualnej wizytówki na portalu Moment.pl sprzedawany jest w pakiecie wraz z oprogramowaniem Versum. Ponadto do serwisu mogą dołączyć także firmy niekorzystające z tego oprogramowania.

Portal zgodny z najnowszymi trendami

Moment.pl to projekt, który podlega nieustannemu rozwojowi. Już teraz odwiedzający portal mają możliwość przeglądania go z poziomu tradycyjnych wyszukiwarek oraz tabletów i smartfonów. W najbliższym czasie serwis ma zostać dodatkowo wzbogacony o możliwość opłacania rezerwacji on-line. Korzystanie z serwisu Moment.pl jest bardzo wygodne dla użytkowników Versum. Wszystko dzięki temu, że wirtualna wizytówka oraz rezerwacje dokonywane za pośrednictwem portalu są w pełni zsynchronizowane z informacjami, które zawiera oprogramowanie używane przez konkretny salon fryzjerski lub gabinet kosmetyczny.

Miejsce skutecznej promocji

Wypromowanie salonu fryzjerskiego, gabinetu kosmetycznego czy ośrodka spa nie jest proste. Wszystko dlatego, że reklama powinna dotrzeć do grona klientów zainteresowanych konkretną usługą oferowaną na ściśle określonym obszarze. Właśnie w tym tkwi potencjał Moment.pl. Dzięki uszeregowaniu wirtualnych wizytówek ze względu na miejsce świadczenia usług oraz ofertę, firmy stają się zauważalne wśród swoich potencjalnych klientów. Co więcej, serwis to także doskonałe miejsce do kształtowania pozytywnego wizerunku marki. Wszystko dzięki wiarygodnym komentarzom widocznym w obrębie wirtualnych wizytówek, które wystawiają klienci. Już teraz, zaledwie po kilku miesiącach działalności serwisu, na podstronach najpopularniejszych salonów znalazły się tysiące opinii.

Wszystko zaczęło się od start-upu

Uruchomienie serwisu Moment.pl stało się kolejnym etapem rozwoju Versum. Za powstanie tego popularnego oprogramowania odpowiedzialni są Sebastian Maśka i Paweł Kantyka, którzy jeszcze w czasach studenckich postanowili stworzyć program, który w krótkim czasie zrewolucjonizował branżę fryzjersko-kosmetyczną. Wystarczy tylko wspomnieć, że projekt ruszył w 2011 r., a już po kilku latach stał się najpopularniejszym rozwiązaniem tego typu, z którego korzysta ponad 13 000 klientów w Polsce i Europie.

Serwis Moment.pl to kolejny etap rozwoju Versum. Jego twórcy, dzięki ogromnemu doświadczeniu, szerokiej bazie potencjalnych klientów oraz powodzeniu wcześniej oferowanych rozwiązań, szybko znaleźli środki, pozwalające na uruchomienie serwisu.


Materiał partnera zewnętrznego