Jak zyskać pewność siebie?

0
98
Kobieta pewna siebie
Wiele zależy od twojego wizerunku, dlatego przede wszystkim zadbaj o siebie – odpowiedni ubiór, zadbana fryzura i przyjemny zapach to podstawa | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Pewność siebie nosimy wewnątrz – jedni się z nią rodzą, inni muszą ją w sobie wypracować. Jeśli należysz do nieśmiałych osób, które nie wierzą we własne możliwości, zobacz, jak możesz to zmienić. Jest kilka sposobów – w dodatku szybkich i skutecznych – by temu zaradzić.

Z brakiem pewności siebie nie żyje się łatwo – to podstawowy i wystarczający powód, aby wreszcie to zmienić. Jeśli czujesz się słabsza i mniej przekonana we własną moc i możliwości, pora wreszcie uwierzyć. Jak?

Dobrze się ubierz

Wiele zależy od twojego wizerunku, dlatego przede wszystkim zadbaj o siebie – odpowiedni ubiór, zadbana fryzura i przyjemny zapach to podstawa. Wykonaj make-up oraz stosuj dezodorant – np. Rexona, Dove czy Garnier. Antyperspirant w kulce powinien znaleźć się w każdej damskiej torebce, podobnie jak błyszczyk oraz inne akcesoria do skorygowania makijażu. Dopiero odpowiednio skompletowana kreacja i dodatki sprawią, że poczujesz się dobrze we własnej skórze.

Zadbaj o higienę

Modny ubiór i odpowiednia fryzura to nie wszystko – podstawą jest higiena. Zadbaj o świeży oddech oraz miły zapach. Pot może sprawić, że szybko stracisz pewność siebie – jeśli masz z tym problem, wybierz najlepszy antyperspirant dla kobiet, np. Garnier, Nivea itd.

Skuteczna ochrona sprawi, że nie stracisz przekonania, że możesz wszystko, lecz chętniej spędzisz czas z ludźmi i zyskasz wiarę we własne siły. Dobry kosmetyk wyróżnia się długim działaniem – nawet do 48 lub 72 godzin, skutecznie chroniąc przed nadmiernym poceniem. Wybór produktów jest tak duży, że każda kobieta dobierze właściwy dla siebie – np. z oferty Garnier antyperspirant w kulce, a z Rexony kosmetyk w sprayu.

Poznaj swoje zalety i pokonaj lęki

Znajdź dziedzinę, w której jesteś dobra i spełniaj się w niej – może to być praca lub hobby. Każdy ma wiele zalet, z których nie zdaje sobie sprawy, a także listę wad i lęków, z którymi warto się wreszcie rozprawić. Jeśli nie potrafisz sama, warto zwrócić się po pomoc do specjalisty i skorzystać z terapii. Dzięki temu porzucisz pisanie czarnych scenariuszy i nauczysz się żyć w zgodzie ze sobą, wyznaczając sobie realne cele.

Uśmiechaj się

Udowodniono, że częste uśmiechanie się – nawet do siebie przed lustrem – wpływa korzystnie na psychikę. Śmiech stymuluje wydzielanie się w mózgu hormonów szczęścia. Endorfiny mają zbliżony skład do morfiny czy heroiny, wzmacniają układ odpornościowy i wewnętrznie uspokajają, czyli po prostu skutecznie poprawiają nastrój.


Materiał partnera zewnętrznego