Strona główna Tagi Marka

Tag: marka

Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak...

0
Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do...

Tożsamość marki vs wizerunek marki

0
Tożsamość marki i jej wizerunek to dość często mylone pojęcia. Warto mieć więc świadomość, że tożsamość nie jest synonimem wizerunku. Są to dwie odrębne...

Elementy promocyjne dla twojej firmy – kurtki z nadrukiem, akcesoria biurowe!

0
Jeśli chcesz, by Twoja firma stała się konkurencyjna na rynku, musisz oferować wysokiej jakości usługi i odpowiednio wypromować swoją markę. Reklama nadal jest dźwignią...

Słynne marki z długą historią – jak tradycja pokonuje nowoczesność

0
Wiele marek funkcjonujących od co najmniej 50 lat używa swojej historii do budowania własnego wizerunku jako znawcy i prawdziwego weterana na rynku. Dzięki temu...

Czym jest branding, czyli jak zbudować markę?

0
Budowanie marki, czyli rozpowszechnianie własnego logo, motto firmy i haseł reklamowych, pomimo doby Internetu nie może ograniczyć się wyłącznie do świata cyfrowego. Reklama...

Swarovski – jak rozpoznać oryginalną biżuterię tego producenta?

0
Swarovski ubiera kobiety w kryształy już od końca XIX wieku. Kreacje z dodatkami tego producenta nosiły takie gwiazdy jak Coco Chanel, Elsa Schiaparelli i...

Włoska pasja i piękno dla wymagających kobiet

0
DIBI Milano to jedna z 7 marek pielęgnacyjnych włoskiego giganta kosmetycznego, firmy Alfaparf Group, uznawanej za najlepszą włoską profesjonalną firmę kosmetyczną na świecie i...

Kryzysy wizerunkowe dotykają też blogerów

0
Kryzysy wizerunkowe dotykają nie tylko marek, lecz także blogerów i vlogerów. We wrześniu przekonali się o tym blogerka Mama Ginekolog czy Youtuber Serafin Pęzioł, autor kanału SerafinTV....

Od podwórka do księżnej Kate – polski szumiący miś

0
Zaczęło się od rozmów z innymi młodymi mamami i… przepalonej suszarki. Teraz dwie siostry, dzięki swojej pomysłowości i ciężkiej pracy, mogą się pochwalić wspaniale...

Gwiazda w reklamie? Lepiej nie przesadzać

1
Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna...