Rewolucja w handlu internetowym, czyli o platformie Idosell

0
729
platforma do zakupów internetowych
Firma Idosell obsługuje ponad 6000 sklepów internetowych. Tylko w Polsce notują one sprzedaż na poziomie 10 miliardów złotych | fot.: stock.adobe.com

Handel internetowy staje się coraz bardziej popularny. Posiadanie sklepu internetowego jest już zatem niemal obowiązkowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. Istnieją jednak standardowe i nieco mniej standardowe sklepy internetowe. Prawdziwą rewolucję w tym zakresie przeprowadziła na przykład ostatnio firma Idosell. Jak wygląda jej sklep internetowy?

Kupowanie w sieci coraz bardziej popularne

Coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Z jednej strony przyczyną takiego stanu rzeczy jest powszechna cyfryzacja i informatyzacja. Z drugiej strony winowajczynią jest pandemia COVID-19. Nagle odkryliśmy, że takie zakupy są szybkie, bezproblemowe i bardzo przyjemne. Mamy pełen dostęp do oferty, możemy starannie przeanalizować wszystkie cechy preferowanego produktu, a do tego zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu kilku dni i trafi wprost pod nasze drzwi albo do pobliskiego paczkomatu. Obecne przepisy prawa są też ukształtowane w taki sposób, że w większości przypadków w ciągu 14 dni mamy możliwość bezkosztowej rezygnacji z zakupu. Produkt można po prostu odesłać, bez żadnych negatywnych konsekwencji. Niektóre sklepy w swoich regulaminach wydłużają nawet ten okres do 20, 30, a nawet 60 dni. Ze względu na popularność handlu internetowego coraz więcej sprzedawców decyduje się więc na własny sklep internetowy.

Idosell – zaprojektowany, by sprzedawać

Czym zatem platforma Idosell i jej sklep internetowy różni się od tradycyjnych form? To witryna zaprojektowana w taki sposób, aby skutecznie sprzedawać. Klient ma możliwość skorzystania z niezliczonej liczby szablonów, dostosowanych do określonej działalności i zakresu oferty. Otrzymuje również nieograniczone wsparcie techniczne. Specjaliści Idosell niemal od ręki rozwiązują wszelkie, istniejące problemy. Silnik sklepowy Idosell jest również przyjazny dla Google, co ma kluczowe znaczenie dla pozycjonowania strony i w konsekwencji wzrostu popularności sklepu. Co przy tym istotne, firma Idosell nie jest żółtodziobem na rynku. To przedsiębiorstwo z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży. Sklep internetowy Idosell jest niezawodny i bardzo wydajny. Każdego dnia można obsługiwać nawet kilka tysięcy zamówień, podczas gdy konkurencja ma problem nawet z połową tego w ciągu miesiąca.

Jak skorzystać z oferty Idosell?

Firma Idosell obsługuje ponad 6000 sklepów internetowych. Tylko w Polsce notują one sprzedaż na poziomie 10 miliardów złotych. Każdego miesiąca wysyłane są ponad 4 miliony paczek. No ale jak skorzystać z tej oferty? Wystarczy skontaktować się z Idosell. Można zrobić na przykład poprzez chat, dostępny na stronie albo wygodną infolinię. Co ciekawe, firma oferuje nawet bezpłatne DEMO sklepu internetowego, dzięki któremu można poznać wszystkie, dostępne funkcjonalności.


Materiał partnera zewnętrznego