Parking na lotnisku – co w sytuacji, gdy auto zostanie uszkodzone?

0
127
płyta lotniska
Co w sytuacji, gdy po przyjeździe na parking przy lotnisku okaże się, że nie wszystko jest tak, jak być powinno? | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Pozostawiłeś auto na parkingu przy lotnisku, wyjechałeś z rodziną na wakacje i po powrocie okazuje się, że pojazd jest zarysowany lub pojawiło się wgniecenie? Trzeba przyznać, że jest to wyjątkowo czarny scenariusz, którego każdy z nas woli uniknąć. Sam parking dla wielu klientów jest stresujący, gdy chcą skorzystać z usługi parkingowej i muszą oddać kluczyki pracownikowi Parkos i zdeponować je w sejfie firmy. Nie warto więc denerwować się z powodu innych przyczyn.

Co w sytuacji, gdy po przyjeździe na parking przy lotnisku okaże się, że nie wszystko jest tak, jak być powinno? Parkos dba o to, by klienci zawsze byli maksymalnie zadowoleni z usług, lecz trzeba przyznać otwarcie, że losowe sytuacje czasem się zdarzają i nie wszystko zależy od pracowników lub zarządców parkingu. Są oni jednak odpowiedzialni za Twój pojazd, dlatego warto wiedzieć, jak reagować i czego oczekiwać w sytuacjach, kiedy coś lub ktoś spowoduje defekt na Twoim samochodzie.

Weryfikacja stanu auta

Pracownik zaraz po odebraniu auta prawdopodobnie wykona szczegółową analizę stanu  samochodu lub nawet utrwali ją na fotografiach. Dzięki temu dostawcy zabezpieczają się na ewentualność, gdyby klienci chcieli wyłudzić od nich odszkodowanie za uszkodzenia, które powstały dużo wcześniej. Gdy odbierasz pojazd, sprawdź dokładnie jego lakier i wyposażenie znajdujące się w środku (jeśli deponowałeś klucze i korzystałeś z usługi parkingowej). W innym wypadku pozytywne rozpatrzenie roszczenia będzie niemal niemożliwe.

Niezależnie, czy wybierasz parking lotnisko Katowice, czy dostawcę z Berlina lub Eindhoven – procedura za każdym razem powinna wyglądać identycznie.

Pisemne rozwiązanie problemu

Okazało się, że faktycznie ktoś zarysował Twój samochód na parkingu? Na kamerach dokładnie widać, kto jest sprawcą lub dostawca dysponuje świadkiem w postaci stróża? W takim razie sprawa jest prosta i klarowna, a wszystkie formalności są rozwiązywane na miejscu. Należy spisać pisemne oświadczenie, które będzie stanowić główny dowód dla ubezpieczyciela wypłacającego odszkodowanie za szkody.

Pamiętaj, że Parkos nie dysponuje własnymi parkingami, a jest jedynie pośrednikiem w procesie rezerwacji. Firma oczywiście dba o to, by obiekty i dostawcy znajdujący się w na portalu byli uczciwi i zapewniali klientom profesjonalizm. Dlatego w razie problemów przy finalizacji lub w przypadku pojawienia się uszkodzeń pojazdu, obsługa będzie próbować pomóc w polubownym rozwiązaniu sprawy między poszkodowanym i dostawcą.

Według nas jest to satysfakcjonujące rozwiązanie, które udowadnia profesjonalizm i dbałość o szczegóły. Zadowolenie klientów wybierających parking Pyrzowice (i wszystkie pozostałe obiekty) jest w końcu najważniejsze. Chodzi w końcu o rozwój biznesu międzynarodowego, a narzędzie pozwalające rezerwować wysokojakościowe miejsca parkingowe jest bez wątpienia systemem zapewniającym nam rozwiązanie wielu problemów.


Materiał partnera zewnętrznego