Kiedy i w jaki sposób możesz wymienić punkty z karty lojalnościowej TchiboCard?

0
1866
karta tchibo
TchiboCard to karta lojalnościowa Tchibo, która daje jej posiadaczom szereg korzyści | fot.: tchibo

Chcesz zacząć korzystać z TchiboCard? Już jej używasz, ale nie masz pewności, jak wymienić ziarna na zniżki? Sprawdź odpowiedzi na 10 najczęstszych pytań dotyczących wymiany punktów w programie lojalnościowym Tchibo.

Czym jest TchiboCard?

TchiboCard to karta lojalnościowa Tchibo, która daje jej posiadaczom szereg korzyści. Jedna z nich, to zbierane przy każdym zakupie ziarna, które możesz następnie wymieniać na zniżki na produkty. Ponadto co tydzień wybrane produkty z najnowszej kolekcji możesz kupić w obniżonej cenie, a na kawę i kapsułki Cafissimo są co 2 tygodnie specjalne promocje. I darmową dostawę zamówienia internetowego niezależnie od kwoty. Wszystkie zalety uczestnictwa w programie lojalnościowym TchiboCard sprawdzisz na stronie Tchibo (https://www.tchibo.pl/-c400016965.html), natomiast z tego tekstu dowiesz się więcej na temat wymiany punktów czyli tzw. Ziaren TchiboCard.

Zmiany w regulaminie programu lojalnościowego

Od 24 maja 2018 roku zmieniły się zasady dotyczące ziaren. Są teraz jeszcze prostsze i bardziej przejrzyste, a przede wszystkim korzystniejsze dla posiadaczy TchiboCard. Najważniejszą zmianą jest to, że obecnie możesz wymieniać zebrane ziarna na zniżki na dowolne produkty z oferty Tchibo, z wyjątkiem kart podarunkowych. Wcześniej było to możliwe tylko w przypadku niektórych produktów wybranych przez Tchibo.

Jak zbierasz ziarna?

Za każdy 1 zł wydany w sklepie stacjonarnym Tchibo lub na tchibo.pl zbierasz 1 ziarno. Warunkiem jest zakup przy użyciu TchiboCard.

Kiedy możesz wymienić ziarna na zniżki?

W każdym momencie podczas zakupów w sklepie internetowym tchibo.pl lub w dowolnym polskim sklepie stacjonarnym Tchibo. Ile ziaren możesz wymienić podczas jednych zakupów?

To Ty decydujesz. Minimum to 100 ziaren, maksimum to liczba ziaren, których wartość jest równa kwocie zakupów.

Jakie zniżki masz za ziarna?

100 ziaren to 1 zł zniżki do wykorzystania w dowolnym momencie i na dowolne zakupy

Czy za całą kwotę zakupów możesz zapłacić ziarnami?

Tak. Jeśli ziarna w całości pokryją kwotę zakupu, sprzedawca w sklepie stacjonarnym może poprosić Cię o symboliczną opłatę 0,01 zł, która wynika z wymogów fiskalnych.

Jak możesz wymienić ziarna w sklepach stacjonarnych?

Pokaż przy kasie fizyczną lub mobilną kartę lojalnościową (w aplikacji w telefonie) i wskaż, ile ziaren wymieniasz. Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość odpowiadającą wybranej liczbie ziaren.

Jak możesz wymienić ziarna w sklepie internetowym tchibo.pl lub przez aplikację Tchibo?

Zaloguj się do konta internetowego TchiboCard. Podczas zakupów wpisz w odpowiednie pole liczbę ziaren, które chcesz wymienić i kliknij „Wymień Ziarna”. Kwota do zapłaty zostanie automatycznie pomniejszona o wartość odpowiadającą wybranej liczbie ziaren.

Jak możesz wymienić ziarna, jeśli zamówienie składasz w sklepie internetowym, a towar odbierasz w sklepie stacjonarnym?

Zarówno na etapie składania zamówienia, jak i odbioru towaru. Wymiana ziaren staje się wiążąca, dopiero gdy opłacisz i odbierzesz zamówione produkty, możesz więc zmienić liczbę wymienianych ziaren przy odbiorze towaru w sklepie stacjonarnym.

Czy możesz anulować wymianę ziaren?

Nie. Po zakończeniu transakcji w sklepie stacjonarnym lub internetowym nie możesz już anulować wymiany ziaren.

Czy ziarna możesz wykorzystać na zakup przecenionych produktów lub w połączeniu z kodami promocyjnymi?

Tak, w obu przypadkach jest to możliwe. Wyjątkiem są sytuacje, gdy w regulaminie danej promocji łączenie ziaren z kodami promocyjnymi jest wyraźnie wykluczone.

Co się dzieje, gdy zwracasz lub wymieniasz towar zakupiony z wykorzystaniem ziaren?

Gdy oddasz towar, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty, a ziarna wymienione na zniżki zostaną automatycznie dodane do Twojego konta TchiboCard.

Przed zwrotem towaru przygotuj paragon fiskalny lub fakturę VAT – to przyśpieszy i ułatwi całą procedurę. W wyjątkowych sytuacjach sprzedawca w sklepie stacjonarnym może Cię również poprosić o pokazanie fizycznej lub mobilnej karty lojalnościowej. Będzie to konieczne między innymi wtedy, gdy zgubisz paragon i chcesz zwrócić w sklepie stacjonarnym towar zakupiony przy użyciu TchiboCard w sklepie stacjonarnym.

Jeśli chcesz wymienić towar najpierw zwróć go,  a następie kup właściwy produkt.

Czy ziarna na karcie lojalnościowej tracą ważność?

Tak, jednak nie wcześniej niż po upływie 24 miesięcy od zebrania ziarna. 30 kwietnia każdego roku tracą ważność ziarna starsze niż 2 lata. Liczbę ziaren, którym grozi utrata ważności, możesz sprawdzić na koncie internetowym TchiboCard, w dowolnym sklepie stacjonarnym, a także dzwoniąc na infolinię Tchibo.

Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, poszukaj jej na podanej na początku tekstu stronie internetowej programu lojalnościowego, w sekcji TchiboCard FAQ.

Artykuł sponsorowany