Optymalizacja strony internatowej

1
1465
optymalizacja strony
Udana strona docelowa poprosi użytkownika o wykonanie wymaganego działania i może znacznie zwiększyć skuteczność kampanii marketingowej | fot.: materiał partner zewnętrznego

Oto kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować liczbę konwersji ze strony docelowej:

  1. Określ swój cel

Przed rozpoczęciem upewnij się, że wiesz czego chcesz. Chcesz sprzedawać produkty? Sprawić by jak najwięcej osób się zarejestrowało na Twojej stronie? Zbudować bazę kontaktów? Każda z tych czynności wymaga innej strategii i innego układu strony docelowej. Udana strona docelowa poprosi użytkownika o wykonanie wymaganego działania i może znacznie zwiększyć skuteczność kampanii marketingowej.

  1. Mniej znaczy więcej

W optymalizacji strony docelowej wygląd ma takie samo znaczenie jak treść. Upewnij się, że Twoja strona jest atrakcyjna wizualnie, użyj wyraźnego, pogrubionego nagłówka, aby promować Twoją ofertę i podtytuł z większą ilością informacji. Nie drażnij odbiorcy niepotrzebnymi informacjami. Eksperci szacują, że masz 8 sekund, aby zwrócić uwagę odwiedzającego, więc nie zmarnuj tego!

Używaj punktorów, aby informacje były krótkie i proste, a kontrastujące przyciski ułatwiały spotkanie użytkownika z Twoją stroną. Jeśli używasz formularza do przechwytywania informacji, sformułuj go jak najprościej i nie pytaj ludzi o ich wiek lub numer telefonu, jeśli możesz tego uniknąć, ponieważ takie czynności często powstrzymują użytkowników przed wykonywaniem działań związanych z ukończeniem formularza.

  1. Zbuduj zaufanie

Zoptymalizowanie strony docelowej polega na tym, że goście czują się bezpiecznie. Świetnym sposobem na to jest zbudowanie poziomu zaufania. Potencjalny klient może nic nie wiedzieć o Tobie, Twojej firmie lub produkcie, ale kiedy zobaczy, że masz wysoką ocenę produktu czy wiele polubień na Facebooku, poczuje, że Twoja Strona internetowa jest godna zaufania.

Dołącz logo, odznaki, referencje do strony docelowej w sposób, który nie odwraca uwagi, ale uspokaja użytkownika.

  1. Dodać kolor i obrazy

Zawsze pamiętaj, że dobre grafiki mają znacznie większą siłę oddziaływania niż słowa. Obraz lub krótki film przedstawiający Twoją ofertę, produkt, a nawet coś humorystycznego związanego z tekstem przyciągną uwagę użytkownika. Zachowuj kolory zbliżone do kolorów marki lub kolorów używanych w reklamie – może się to wydać podprogowe, ale pomaga optymalizować stronę docelową.

Upewnij się, że nie marnujesz okazji – daj odwiedzającym stronę, która pokazuje Twój szacunek i oferuje dodatkowe opcje –  do nawiązania współpracy, informuje go o innej ofercie lub produktach, które uważasz z godne polecenia itp.

Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu przekonującej i profesjonalnej strony internetowej dla swojego biznesu skontaktuj się z nami już dziś – Digital Marketing Agency

 


Materiał partnera zewnętrznego